مشاوره ثبت شرکت آنلاین و تلفنی

مشاوره ثبت شرکت آنلاین و تلفنی

یکی از بهترین راه‌ها برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه استفاده از روش‌های هوشمندانه است تا بدون سردرگمی و پیشبر درست مسیر به مقصود موردنظر خود برسیم. یکی از بهترین روش‌ها برای راه‌اندازی شرکت، استفاده از مشاوره ثبت شرکت است زیرا تاسیس یک شرکت نه تنها نیازمند مدارک و شرایط خاصی است که بهتر است به دست متخصصان این کار سپرده شود، بلکه در صورت کوتاهی یا ناآشنایی در پیشبرد یک مرحله نیازمندشرکت با خسارات احتمالی در آینده مواجه خواهد شد. از مزایای این روش می‌توان به در دسترس بودن آن از طرق مختلف از جمله حضوری، آنلاین و تلفنی اشاره کرد.  در این مقاله می‌خواهیم به انواع مشاوره برای شرکت‌های مختلف بپردازیم.

چرا نیازمند مشاوره ثبت شرکت هستیم؟

شروع یک کسب‌و‌کار جدید با تمام هیجانات و خوبی‌هایش می‌تواند گاها چالش‌برانگیز و وقت‌گیر باشد. یکی از مهم ترین مراحل در راه اندازی یک کسب و کار جدید، ثبت شرکت است. اگرچه ممکن است آگاهی و بینش لازم درباره  ثبت و پیگیری مابقی مراحل آن باشید اما سعی کنید این فرایند را دست اهلش بسپارید، زیرا مشغله‌های کاری و دوندگی‌های آن وقت زیادی از شما می‌گیرد. در این حین، ممکن است اشتباهی رخ دهد که برای کسب و کار نوپای شما گران تمام شود.

همچنین، اطلاع از اینکه کسب و کار شما به درستی و با رعایت کلیه قوانین و مقررات به ثبت رسیده است می‌تواند برایتان آرامش خاطر به همراه داشته باشد. از طرفی دیگر، مشاوران ثبت شرکت به منابع قانونی و مالی دسترسی دارند که می‌توانند به موفقیت کسب و کار شما کمک کنند. در ادامه با پشتیبانی مستمر از کسب و کار شما از قبیل: مسائل نظارتی و حمایت قانونی و مالی پس از تکمیل فرآیند ثبت شرکت موانع زیادی را رفع می‌کنند.

وظایف مشاوران ثبت شرکت چیست؟

وظایف مشاوران ثبت شرکت چیست؟

اولین قدم در این فرآیند، درک جامع اهداف، اهداف و الزامات تجاری مشتری است. برای دستیابی به این امر، مشاور به طور موثری با مشتریان گفتگو می‌کند و بعد از جمع آوری اطلاعات در مورد نیاز کسب و کار شما، هدف ثبت شرکت سوالاتی را مطرح می‌کنند. مشاور با گوش دادن فعال و شرکت در گفتگو، اطمینان حاصل می‌کند که نیازها و انتظارات مشتری را به‌طور کامل درک می‌کند.

همچنین، مشاوران به دقت عوامل مختلفی مانند نوع صنعت فعالیتی کسب و کار، اندازه و مقیاس آن، تعداد مالکان یا شرکا، و نیاز یا عدم نیاز به جواز برای ثبت شرکت، نیاز به ثبت یا عدم ثبت در سازمان ثبت شرکت، مدارک مورد نیاز و بازه زمانی و هزینه‌های رایج برای ثبت شرکت را در نظر می‌گیرند.

انواع مشاوره برای ثبت شرکت

انواع مشاوره به 3 دسته اصلی تقسیم می‌شود که خلاصه‌ای از هریک در ادامه آورده شده است:

·      مشاوره ثبت شرکت آنلاین رایگان

از آنجایی‌که تمامی مراحل ثبت‌نام و پیگیری در اداره‌‌های مختلف به صورتی اینترنتی قابل انجام است امکان ارائه خدمات مشاوره نیز به‌طور آنلاین برقرار است. این امکان فرصت ارزشمندی را برای اعضای شرکت به ارمغان می‌آورد تا با خیال راحت و هرگونه مشغله‌ای بتوانند از خدمات مشاوره بهره ببرند. از ابزارهای مناسب برای دریافت مشاوره آنلاین می‌توان از تلگرام، ایتا، بله، آی گپ و روبیکا نام برد.

·      مشاوره تلفنی ثبت شرکت

یکی دیگر از گزینه‌های موجود و سریع برای دریافت خدمات، استفاده از مشاوره تلفنی است. در صورت عدم دسترسی به شبکه‌های احتماعی یا در مواقعی عدم دسترسی به اینترنت می‌توانید از مشاوره تلفنی که نسبتا مقرون‌به صرفه است، استفاده کنید.

·      مشاوره ثبت شرکت حضوری

در صورتی‌که وقت کافی برای دریافت مشاوره حضوری دارید، می‌توانید با با خیال آسوده نوبت بگیرید و به مراکز معتبر مشاوره ثبت شرکت مدنظر مراجعه کنید.

مشاوره ثبت شرکت سهامی خاص

شرکت سهامی خاص، یکی از پرتقاضاترین شرکت‌ها برای ثبت و اخذ مجوز است. در این شرکت سرمایه تبدیل به سهام شده و میان اعضای آن تقسیم می‌شود. هر شریک، متناسب با سهام برداشته، حد و حدود مسئولیت‌هایش مشخص می‌شود. برای ثبت شرکت نیازمند 3 سهام‌دار و 2 بازرس هستید و البته انتخاب بازرس اصلی از بارزترین تفاوت‌های این شرکت با سایر شرکت‌هاست. یکی از دلایل اصلی که این شرکت نیازمند به مشاوره ثبت شرکتی دارد این است که سرمایه اولیه آن باید توسط موسسین آن تعیین شود. بنابراین، برای اطلاع از این مبلغ، تنها مشاوران می‌توانند به شما کمک کنند.

انواع مشاوره برای ثبت شرکت

مشاوره ثبت شرکت با مسئولیت محدود

یکی از پردرخواست‌ترین شرکت‌های ثبتی که مزایای فراوانی دارد، ثبت شرکت با مسئولیت محدود است. شما با داشتن تنها 2 سهام‌دار می‌توانید این شرکت را تاسیس کنید و نیازی به توزیع سرمایه شرکت به صورت سهام و برگه‌های سهام ندارید. افراد تنها به اندازه سهام خود در شرکت، باید در قبال امور مالی و پرداخت قبوض پاسخگو باشند.

از دیگر مزایای ارزشمند این شرکت، می‌توان به مدت زمان نامحدود مدیریت شرکت اشاره کرد. مدیران و اعضای هیئت مدیره می‌توانند تا هر زمانی عهده‌دار سمت و مسئولیت خود باشند.

مشاوره ثبت تغییرات شرکت

هر شرکتی می‌تواند پس از ثبت، قوانین و تصمیماتی را در اساسنامه شرکت با همکاری اعضا به ثبت برساند. در صورتی‌که نیاز دارید در این قوانین از پیش ثبت شده تغییراتی اعمال کنید، باید از مشاوران این حوزه کمک بگیرید. از موارد مهم در ثبت تغییرات شرکت می‌توان به مواردی از قبیل:  تغییر نام شرکت، تغییر نوع موضوعیت شرکت، تغییر آدرس شرکت، افزایش سرمایه شرکت، تبدیل نوع آن، ورود و خروج شرکا، ثبت شعبه شرکت، انحلال شرکت، کاهش سرمایه شرکت و… یاد کرد.

مشاوره ثبت شرکت بازرگانی

زمانی‌که حرف از ثبت شرکت بازرگانی به وسط می‌آید، مسئولیت بزرگی احساس می‌شود. شرکت‌های بازرگانی از جمله شرکت‌هایی هستند که در خرید و فروش، واردات و صادرات فعالیت می‌کنند. این نوع شرکت‌ها در 3 دسته عام، خاص و مسئولیت محدود قابل ثبت هستند. دریافت مشاوره برای شرکت‌های بازرگانی از نیازمندی‌های ضروری به شمار می‌رود زیرا برای حضور و رشد موثر در کسب سود و مواردی این چنینی بسیار موثر است.

مشاوره ثبت شرکت دانش بنیان

ثبت شرکت دانش بنیان، به‌عنوان شرکت خصوصی یا تعاونی نیز شناخته می‌شود. مهمترین هدف این شرکت‌ها، تمرکز بر رواج اقتصاد دانش محور و فناوری‌های نوین است که در نهایت به سودآوری علمی منجر می‌شود. از دارایی‌های مهم آنها تحقیقات، نوآوری و علم محسوب می‌شود. برای تسریع در امور شرکت‌هایی از این دست مشاوره امری الزامی است.

کلام آخر

با استفاده از موقعیت، شرایط و امکانات خود می‌توانید از مشاوره ثبت شرکت برای تسریع راه‌اندازی کسب وکار جدید خود بهرمند شوید. ثبت اصولی و صحیح شرکت نیازمند تخصص و تجربه است تا حتی‌الامکان از بروز موانع در این مسیر جلوگیری کند. در آخر باید گفت، مشاوره نه تنها روشی مقرون ‌به صرفه برای تاسیس یک شرکت است، بلکه باعث حفظ سرمایه و هوشمندانه عمل کردن در شرایط حساس می‌شود. با تحقیق و بررسی تاریخچه شرکت‌های مشاوره‌ای می‌توانید کار خود را به معتبرترین آنها بسپارید و از روش‌ مشاوره موردنظر مانند تلفنی، حضوری و آنلاین بنابر نیاز و شرایط خود استفاده کنید.‌

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن